your texts here
Mistletoe




Entries About Tagboard Credits

Disclaimer



Hello, introduce yourself here :) you can write anything here!

Credits

Copyright ©. Layout by Daniazainodin. Materials from random websites. 100% edited by Dania.


Happy 10months anniversary :'>
02 June 2011 | 0 comments
2 JUNE 2011

Kau yang buat aku tersenyum.

Kau yang buat aku ketawa.

Kau yang buat aku menangis


Aku kenal kau dah setahun. Tapi aku couple dengan kau baru 10bulan. Aku gembira. Sebab kau bukan macam lelaki lain. Kau lain daripada yang lain. Kau ada keistimewaan sendiri. Sebab tu aku sayang kau.


Kau selalu bisikan
" ILOVEYOY BYY" dekat aku. Tiap saat, tiap waktu, tiap masa. Kau tak pernah lupakan perkataa tu. Aku ingat lagi time 1 bulan 4 hari kita couple, kau cakap kau akan cakap ILOVEYOU tiap kali kita mesej. Yes, kau buat.


Dulu time 2 bulan kita couple kau selalu buat aku sakit hati. Biarlah aku dengan kau je tahu. Tapi kita tak pernah gaduh. Aku tak berani nak melenting, sebab aku takut. Aku belum kenal kau sepenuhnya.


Dulu, orang cakap kau couple dengan aku sebab nak game aku. Yes, aku percaya. Sebab kau muka macam aizat, kelas elit. Ada ke orang macam tu nak dengan aku? Haha :->


Kau cakap kau nak didik aku jadi budak pandai. Kau nak jaga aku. Kau nak aku berubah jadi budak baik. Aku berubah jugak. Yekeeee? Mwhehehe.


Aku ingat lagi first time kita dating. Alahai, malu malu. Diam je,padahal mulut masing masing macam tenukk. Haha. 4 bulan kita couple kau tak berani nak touch aku. Ohh baiknya.


Lepas 4 bulan baru kau berani pegang tangan aku. Cium dahi aku. Mak aii -.- And aku ingat first time kita gaduh teruk tu. Yes, teruk sangat. Lepas 6 bulan baru kita gaduh. Mwhehe. Siapa suruh kau mengedikk nak text girl lain. Aku dah cakap aku tak suka. Padan muka XD


Aku banyak buat salah dengan kau. Aku banyak buat kau sakit hati. Aku banyak buat dosa dengan kau. Tapi kau sabar, kau tak pernah nak marah aku ke apa. Kalau aku buat silap, kau yang mintak maaf.


Maafkan aku. Aku janji aku akan cuba berubah. Aku suka tengok kau menangis. Mwhehe, comel suara kau kalau lepas nangis. Padahal tengan OTP kau boleh nangis. Alahai, manja sangat.


K tak ada idea. Happy 10months anniversary papa. I Love Chuuuu. Chupchupmuah :-*

|