your texts here
Mistletoe




Entries About Tagboard Credits

Disclaimer



Hello, introduce yourself here :) you can write anything here!

Credits

Copyright ©. Layout by Daniazainodin. Materials from random websites. 100% edited by Dania.


HAI SAYANG, INI UNTUK KAU
21 May 2011 | 0 comments
21 MAY 2011


Hari ni aku keluar. Aku pergi library. First time aku turun term dgn kawan-kawan. Penapak dalam term, jadi indon sikit. Dan ini juga first time aku keluar tanpa kau. Tanpa kau dekat sebelah aku. Kau tahu apa aku rasa?

Aku tak heran tengok Khaleda dengan Amir. Dorang tak sweet. Mwhehe. Tapi aku jealous tengok kak iera dengan ruzaien. Ain dengan sam. Kau tau tak sweetnya kak iera dengan si mangkok ruzaien tu macam mana? Yes, macam kita.

Aku jealous sangat, selalu kalau makan McD kau teman aku. Tapi tadi tidak. Aku dengan kak iera. Lepas tu, jalan jalan dekat term \ Bangga jadi indon sikit lepak term / aku pegang je tangan ain sebab time tu sam tak sampai lagi.

Kesian nya aku. Sunggu kesian. Kau kejamm, kau buat aku macam ni. Aku nak touching dengan kau seTahun. Kau ingat ye? Nasib Ruzaien ada. Ruzaien kelakar. Sumpah, sebijik macam kau. Bak kata Ruzaien, kalau Hisham ada habis lah kau. Aku dengan Hisham jadi gila.


Ruzaien je yang gembirakan kitaorang tadi. Kak ieraa pun sama. Demi Allah, dorang sebijik macam kita. Kesian Ruzaien, Kak Iera wrestling dia. Aku rindu nak wrestling dengan kau. Sempat mata aku mengalirkan air nya untuk seketika. Kemana kau? :'[


Kitaorang duduk dekat Bilik Bacaan Khas. Kitaorang buat macam itu rumah kitaorang. Baring, tidur, memekak. Kalau kau ada, mesti aku dah tidur atas peha kau kan? Mesti kau dodoikan aku kan? Aaaaaa benci :'\

Aku tunggu kau call, aku tunggu kau text aku suruh call. Tapi tak ada harapan. Tak apa lah, aku tahu kau tengah busy. Memahamikan aku? Aaaa dah semestinya.

Bestnya kalau kau ada tadi, boleh kau ajar aku. Kalau kau ada mesti aku kena serious. Sebab nak belajar. Kalau tak, tak pasal pasal kena marah \ Mcm pernah kena marah =.= /

Aku tak kira. Yang aku tahu, lepas ni aku nak pergi dengan kau. Yes, dengan Afiq sekali. kesian Ain nanti. Tak ada scandal. First time aku babikan Sam dengan Ain, siapa suruh romantic romantic depan aku. Kan dah kenaaa.

Bak kata Ain " Tuhlah, selama ni kau romantic romantic depan aku. Aku jealous. Ni tiba giliran kau pulak" Kenapa statement dia begitu kejam? Tak apa Ain. Ada ubi ada batas, Ada hari anak Hassan balas.

Sekali lagi, aku menangis. Aku rinduuukan kau :'[ Tadi sempat aku tengok Entry lama yang kau tulis dekat blog kau. Hehe, menitis air mata aku.





You know what, this entry veryyy means deeply to me. And again, i'm cryinggggggggg :'( Boy, i'll remember every words you wrote. I take it seriously \ Aku pun nak speaking jgak. Kau jeee /



Ini entry paling makan dalam. First time kitaorang gaduh. First time aku cakap perkatana Clash dekat dia. Kesiannnn diaa. If one day you leave me, just wait and see what i will do to you. Aku angkut laptop bagi kau baca entry nie. Lepas tu aku tonyoh kat muka kau. Baru tahu rasa, siapa suruh bagi aku harapan. Mwhahaha



Akut tahu Hisham, kau banyak sabar dengan aku. Banyak sangat. Cakap lah salah apa yang aku tak pernah buat. Tapi kau tetap sabar. Kau pernah cakap, yang kau tak akan marah aku. Baik sungguh, untung aku. Mwhehehe

Nanti genap setahun kita berdua aku janji aku tak akan buat perangai lagi dah k. Aku tak nak buat benda kau tak suka. Aku tak nak jadi sensitif sangat. Melainkan kau buat benda yang aku cakap. Ingatkan apa aku cakap? Sekali aku cakap aku tak suka, aku tak suka. Kalau kau buat, kau tahu lah apa yang aku akan buat. Ingat 10 kali ganda lebih teruk dari kau buat.

Aaaaa penat aku tulis ni. Karangan pun tak macam ni. Mwhehe

Asalammualaikum kbai peace :->

|